NU hissar vi segel för "PROVA PÅ" igen med Hembygdsföreningens allmogebåtar.

Onsdagskvällar kl 18:00 samlas vi i Katthammarsviks fiskeläge. Några flytvästar finns, men ta med egna om du/ni har.

Välkommen!!